آموزش

بررسی اجمالی ست دستگاه تنفسی دراگر پس لایت

معرفی اجمالی ست کامل دستگاه تنفسی دراگر پس لایت

برررسی دستگاه تنفسی دراگر پس لایت drager pas lite SCBA

 

drager pas lite SCBA

drager pas lite  برای استفاده در کاربردهای صنعتی که در آن یک دستگاه تنفس ساده، قوی و آسان برای استفاده مورد نیاز است، همچنین  ،  ترکیبی از قابلیت اطمینان، راحتی ، عملکرد بالا، عمر بسیار عالی و هزینه پایین نگهداری می باشد.

مزایا

1- فن آوری پیشرفته

Dräger PAS Lite با یک طراحی تثبیت شده و با استفاده از پنوماتیک با کیفیت بالا، همانگونه که در دستگاه تنفسی حرفه ای استفاده می شود.

Dräger PAS Lite  عملکرد و قابلیت اطمینان سازگار را در طول عمر دستگاه با حداقل تعمیر و حداقل نگهداری تضمین می کند. سیستم حمل و نقل ویژگی فشرده کامپوزیت کامپوزیت کربن بسیار سبک وزن و قوی با تاثیر بسیار عالی، مقاومت در برابر حرارت و شیمیایی، و همچنین دوام عالی.

2- طراحی شلنگ مجتمع

هر دو شیلنگ تغذیه و اندازه گیری هوا در قاب فضایی نصب می شوند، بنابراین خطر ابتلا به عفونت و گرفتگی را کاهش می دهد. این ویژگی، کاربر را قادر می سازد تا موقعیت شلنگ را از یک طرف به سمت دیگر به ترتیب اولویت فرد تغییر دهد. طراحی شلنگ کاملا یکپارچه نیز بدین معنی است که شلنگ ها می توانند به آسانی و به طور موثر جایگزین شوند.

3- توزیع بار موثر

با استفاده از مواد جدید که شکل گرفته و شکل گرفته اند تا حداکثر راحتی را در هر دو طرف شانه و کمر ایجاد کنند، سیستم حمل و نقل برای کاهش فشار، استرس و خستگی ایجاد شده است. طرح مهار نوآورانه ، توزیع وزن عالی در شانه ها را تضمین می کند. استفاده از پارچه های پوششی لاستیکی با دوام بسیار،  راحتی در پوشیدن و مقاومت شیمیایی را فراهم می کند، در حالی که در آزمایش های غوطه ور شدن شعله در مطابقت با  EN137 Type 2  نیز خوب عمل می کند.

4- خدمات دوستانه

تعدادی از ویژگی های طراحی منحصر به فرد این دستگاه به استفاده کننده این اطمینان را حاصل می کند که خرابی و هزینه ها در طول تعمیر و نگهداری حداقل نگه داشته می شود. تمام اجزای مهم SCBA Dräger PAS Lite سریع و آسان برای جمع آوری و جدا شدن طراحی شده است، از جمله مهار که به فریم فای متصل با روش ساده یک قطعه است. این گیرنده در فریم فضا برای حفاظت اضافه شده است و می تواند به راحتی با ابزارهای ساده برداشته شود. این مهار همچنین بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ در مقابل مواد شیمیایی است، ساخت ضد آب و تمیز کردن یک کار ساده و ساده است.

5- ثابت، قوی و انعطاف پذیر

Dräger PAS Lite همراه با دیگر دستگاه های تنفسی Dräger اجازه می دهد تا کاربران را در استفاده از سیستم های آزمایش شده و آزمایش شده که در پشت بهترین دستگاه تنفسی جهان قرار دارد. در نتیجه سالها تحقیق و مشاوره گسترده کاربر، این مزایا عبارتند از استفاده از پنوماتیک پیشرفته همانطور که در کل محدوده آتش نشانی حرفه ای Dräger استفاده می شود.

Dräger PAS Lite  را می توان با توجه به برنامه های کاربردی صنعتی مورد استفاده قرار داد. همچنین استاندارد مناسب برای تمیز کردن، مهار یکپارچه (LDV) یا گزینه های تهیه هواپیمایی مانند Dräger PAS ASV می تواند مشخص شود. این دستگاه به راحتی با تمام تجهیزات Dräger PAS Airline  ادغام شده است، این دستگاه تنفس، کاملا  انعطاف پذیر  با مساک های Dräger Panorama ® و FPS ® 7000 است.

SCBA ما برای استفاده با سیلندر کامپوزیتی فولاد یا کربن طراحی شده با 4 تا 9 لیتر، 200 و 300 بار طراحی شده است. تعدادی از اتصالات تامین ثانویه برای استفاده در نجات، تخریب و یا استفاده از هواپیمایی قابل استفاده است. Dräger PAS Lite همچنین می تواند با انواع گزینه های ارتباط صوتی الکترونیکی نصب شود.

مشخصات دستگاه

–  سهولت در نگهداری

– کاهش خرابی و از کار افتادگی و افزایش کارایی و بهره وری

– سرهم کردن (مونتاژ کردن) و جداسازی آسان قطعات

– ساخته شده از مواد مقاوم در برابر مواد شیمیایی

–  18 برابر قویتر از SCBA‌های قدیمی در تست نفوذپذیری مایعات

•  قطعات بادوام

– مواد بادوام و قوی و قاب کامپوزیت کربنی

– هارنس Pas Lite 5 برابر بالاتر از حد استاندارد مواد هارنس در تست دوام است.

– پوشش راحت

– دارای طراحی ارگونومیک جهت توزیع فشار و کاهش استرین و فشار روی کمر و جلوگیری از ایجاد خستگی

– استفاده از قاب کامپوزیت کربنی به مراه سگک‌های غیرفلزی جهت کاهش وزن سیستم تنفسی هوای فشرده که فرد باید حمل کند.

–  به حداقل رساندن هزینه

–  قاب و هارنس بادوام و صرفه جویی در زمان برای نگهداری این سیستم تنفسی هزینه نگهداری از آن را در تمام طول مدت استفاده کاهش می‌دهد.

مشخصات فنی دستگاه

– جنس سیلندر : کامپوزیت کربنی یا آلومینیومی

– وزن محصول : 2.70 – 3.50 kg

– ابعاد محصول : 590 * 290 *160 cm

– حداکثر فشار داخلی : 300 bar

– لوازم جانبی

– دریچه فشار پنوماتیکی با سیستم هشدار فشار بالای یکپارچه در فضای قاب

– دریچه هوای تنفسی یکپارچه

– قابل تطبیق با drager panaroma و ماسک تمام صورت FPS 7000

– ارتباط صوتی الکترونیک

– اتصالات منبع ثانویه برای امداد و نجات

– شارژ هوا برای پر کردن مجدد سریع سیلندرها

– یکپارچه سازی آسان با تمام تجهیزات airline drager

 

موارد مصرف

– کار در فضاهای بسته

– امداد و نجات

– آتش نشانی و امداد و نجات

– صنایع شیمیایی

– صنایع معادن و راه سازی

 

استاندارد ها و تاییدیه ها

– EN 137 2006 Type 2

– EN 14593 pt1

– MED

– SOLAS II-2