آموزش, اخبار, مقالات, وبلاگ

محصولات کمپانی سالیسبری Salisbury

برند salisbury

کمپانی سالیسبری (Salisbury company)

کمپانی سالیسبری تحت لیسانس هانیول آمریکا (Honeywell) با بیش از 150 سال سابقه یکی از تولید کنندگان پیشرو جهانی در زمینه ارائه محصولات ایمنی و محافظت برق برای کارگران می باشد . این شرکت با داشتن بالاترین تأییدیه ها و استاندارد های جهانی در تولید محصولات حرفه ای و مجهز ایمنی فردی و با شعار ” تعهد ما امنیت شما و بازگشت به خانه ”  توانسته به عنوان یک برند معتبر اعتماد مصرف کنندگان این تجهیزات را جلب نموده و به عنوان رهبر جهانی ساخت تجهیزات محافظت فردی شناخته شود  . مدیران این کمپانی بیان می دارند : مجموعه سالیسبری آگاه به زندگی هاییست که به وجود شما وابسته است ، پس تعهد ما حفاظت از شما با تجهیزات ایمنی الکتریکیست که در اختیار شما قرار می دهد .

 

محصولات کمپانی سالیسبری

از جمله محصولات تولیدی توسط شرکت سالیسبری کیت کامل ضد برق با قابلیت حفاظت از برق گرفتگی و خطرات ناشی از آن ، حفاظت سر شامل کلاه های ایمنی ، حفاظت پا با کفش عایق ایمنی صنعتی و چکمه های دی الکتریک ، حفاظت بوسیله دستکش های عایق برق ، حفاظت چشم و صورت به استفاده از عینک های ایمنی ، آشکار سازهای ولتاژ و بسیاری از محصولات پیشرفته در زمینه حفاظت فردی را می توان نام برد .

هانیول سالیسبری محصولات لاستیکی خود را با استفاده از روش های قالب تزریق ، فشرده سازی و استرودینگ با کیفیت بسیار بالا به تولید می رساند .  نام Salisbury” ” بر روی محصولات ایمنی اطمینان شما از استفاده از بهترین تجهیزات ایمنی فردیست .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *