اخبار

غرفه آتش نشانی در نمایشگاه کتاب تهران

غرفه آتش نشانی در نمایشگاه کتاب تهران

در سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران؛
غرفه آتش نشانی تهران برپا شد.

همگام با برگزاری نمایشگاه كتاب تهران از چهارم اردیبهشت ماه امسال، غرفه سازمان آتش نشانی تهران با استقبال شهروندان بر پا شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه با “شعار خواندن توانستن است” در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه سازمان آتش نشانی تهران با برپایی غرفه های فرهنگی و استقرار مربیان آتش نشان داوطلب نسبت به ارائه آموزش های عمومی ایمنی در راستای ترویج فرهنگ ایمنی به شهروندان، جذب آتش نشان داوطلب، ثبت نام از ساكنین ساختمان های مسكونی بلند مرتبه شهرتهران(طرح 999 برج) برای اعزام مربی به اماكن مختلف و ارائه آموزش و توصیه های ایمنی و معرفی طرح حامی ایمنی اقدام می نماید.
در طول برگزاری نمایشگاه کتاب، مربیان آتش نشان داوطلب با برگزاری مسابقه در موضوع ایمنی و اهدای هدایا و اقلام فرهنگی به شركت كنندگان و نمایش محصولات و تجهیزات ایمنی در غرفه كودك و نوجوان، خدمات گوناگونی به بازدید كنند گان ارائه می کنند.
بر اساس این گزارش؛ گروه سرود نوجوانان سازمان، با اجرای سرود هایی با موضوع ایمنی و فرهنگی در طول برگزاری نمایشگاه حضور دارند.
گفتنی است؛ نمایشگاه كتاب از تاریخ 4 اردیبهشت آغاز و تا تاریخ 14 اردیبهشت ماه، همه روزه از ساعت 10 صبح الی 20 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 

 

منبع: وبسایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران